O fotografie bună vinde produsul
Știați că aveți la dispoziție doar 4 secunde pentru a vă folosi produsul sau fotografia acestuia pentru a capta atenția clienților și a-i face să înțeleagă că produsul dvs. este ceea ce au nevoie? Pare imposibil, dar credeți-mă, nu este! Dacă sunteți dispus să vă faceți timp pentru a realiza fotografii de foarte bună calitate ale produselor dvs. pentru magazinul Artynos, veți crește șansele ca oamenii să petreacă mai mult timp în magazin și să cumpere de la dvs.
În lumea de astăzi, fotografia și comunicarea vizuală sunt mai importante ca niciodată în promovarea afacerii, deoarece au un impact asupra vânzărilor și, prin urmare, asupra succesului afacerii dvs. Imaginea afectează subconștientul clientului, îi influențează comportamentul și îl poate determina să facă o achiziție, așa că nu este exagerat să spunem că o fotografie frumoasă a unui produs, realizată cu un concept bine gândit, este cel puțin la fel de importantă – dacă nu chiar mai importantă – decât produsul în sine sau descrierea produsului atașată acestuia. Dacă nu puteți angaja un fotograf profesionist atunci când vă începeți magazinul Artynos, nu fiți disperat! Dacă urmați sfaturile de mai jos, veți putea face acasă fotografii care vă vor facilita vânzarea online.
De ce aveți nevoie pentru fotografia produsului
- Produsele dvs.
- Aparat foto sau telefon inteligent
- Trepied
- O foaie mare de hârtie albă pentru fundal
- O masă
- Cameră cu o fereastră sau o ușă mare
- Program pentru editarea imaginilor
O fotografie nu este suficientă!
Ar trebui să realizați cel puțin 3-4 fotografii ale unui anumit produs. De ce? Pentru că într-un magazin, ca și un potențial client, nu te uiți la o geantă, o rochie, o piesă de mobilier sau o bijuterie doar din față, ci te uiți în toate părțile, te uiți în jur, te uiți înăuntru, pentru că vrei să știi dacă corespunde așteptărilor tale. Așadar, este important să gândiți atât cu mintea cumpărătorului, cât și cu cea a vânzătorului: gândiți-vă la ceea ce ați dori să vedeți mai în detaliu dacă ați cumpăra propriul produs!
Atunci când faceți fotografii, arătați mai mult de o parte a produsului și fotografiați din unghiuri diferite!
Arătați produsul dvs. în utilizare! Roagă-ți un prieten să poarte rucsacul, rochia, să plaseze decorațiunea oriunde dorește în casa sa. De exemplu, dacă vindeți o eșarfă, o pălărie, o jachetă sau o bijuterie, arătați/demonstrați produsul pe un model, și aici vă referiți la un model în carne și oase, nu la un manechin negru și urât!
Dacă faceți mobilă, puneți câteva cărți pe rafturile dulapului pentru a fi vândute! Cu ajutorul fotografiilor, încercați să redați senzația de viață pe care o va trăi vizitatorul magazinului dvs. atunci când va cumpăra produsul pe care îl vede în imagine!
Dacă magazinul dvs. oferă clienților posibilitatea de a alege între mai multe variante (de ex. în funcție de culoare sau mărime), merită să prezentați toate diferențele importante printr-o fotografie separată. Acest lucru va face ca magazinul online să fie mai credibil și mai convingător.
Cel mai bine este să vă concentrați asupra produsului dvs. și nimic altceva. (Plasarea acestuia într-un mediu aglomerat poate distrage ușor atenția clientului).
Asigurați-vă că produsul dvs. este suficient de curat înainte de a începe să îl fotografiați. Dacă este prăfuit, curățați-l, dacă este șifonat, călcați-l, iar dacă folosiți un telefon, folosiți o cârpă pentru a curăța aparatul foto! Credeți-mă, multe depind de aceste mici lucruri!
Căutați lumina naturală!
Ori de câte ori puteți, fotografiați în lumină naturală! Cel mai bine este să ieșiți în aer liber, unde există o lumină difuză bună, de exemplu la primele ore ale dimineții (pentru un produs mai întunecat, o iluminare bună este deosebit de importantă, deoarece este singura modalitate de a vedea detaliile).
Dacă stați în casă: asigurați-vă că găsiți un loc potrivit în fața unei ferestre mari (living, bucătărie, balcon), de preferință cu o perdea albă pentru a filtra lumina soarelui. Acest lucru va conferi fotografiilor dvs. un efect natural (becurile tradiționale emană o lumină caldă, gălbuie, ceea ce face ca fotografia de produs să fie orice altceva decât naturală).
Nu folosiți bliț! Blițul încorporat pe telefoane nu este ideal pentru a face fotografii de bună calitate. În esență, este o sursă de lumină puternică și puternică, iar fotografiile realizate cu acesta nu vor reproduce culorile originale ale produsului. Dacă nu aveți suficientă lumină, procurați-vă o altă lampă (cu lumină rece), apropiați-vă de fereastră, faceți orice altceva în afară de bliț.
Nu puteți da greș cu un fundal simplu
Când faceți fotografii pe o masă: masa nu trebuie să aibă o suprafață lucioasă! (Lumina soarelui o va face lucioasă)
Cel mai bun fundal care nu poate lipsi: față de masă albă, rolă de hârtie albă, PVC alb, pânză albă sau neagră bine întinsă.
Fără modele de distragere a atenției! (Acestea distrag atenția de la produsul dvs.)
Nu încrețiți materialul textil sau hârtia folosită ca fundal! În locul opțiunilor de fundal menționate mai sus, puteți folosi și o cutie sau o ramă realizată direct pentru fotografia de produs.
Pe picioare solide
Folosiți un trepied pentru a evita tremuratul și mișcările mâinilor în timpul fotografierii. Cel puțin vă păstrează mâinile „libere”.
Dacă nu aveți un trepied: sprijiniți-vă dispozitivul cronometrat (aparat foto sau telefon) pe cotiera unui scaun sau pe orice altceva care vă poate oferi un suport sigur atunci când faceți fotografii.
Nu țineți camera/telefonul-ul înclinat! – ușoara înclinare a subiectului distrage foarte mult atenția, deși, din fericire, acest lucru poate fi corectat prin decupare ulterioară.
Păstrați distanța!
Găsiți distanța corectă între aparat și subiect. O fotografie făcută prea aproape poate fi neclară, iar o fotografie făcută de la o distanță prea mare poate avea o mulțime de elemente inutile în ea. Setarea corectă este atunci când doar subiectul principal este vizibil și nu există elemente care să distragă atenția în fotografie și, mai ales, nu există umbre inutile.
În ceea ce privește decorarea și culorile, moderația este cheia!
Fundalul nu trebuie să fie niciodată mai atractiv decât produsul în sine! O suprafață cu prea multe modele, așa cum am menționat mai sus, nu este cea mai bună alegere, deoarece nu va face decât să distragă atenția de la produs. Puteți folosi câteva elemente decorative dacă doriți, dar asigurați-vă că nu aveți o mulțime de elemente de dimensiuni similare în apropierea produsului, deoarece niciunul dintre ele nu va atrage privirea, iar imaginea va fi neinteresantă.
Mai multe produse pot apărea în aceeași fotografie, dar acest tip de fotografie trebuie să fie ultima fotografie încărcată în magazinul Artynos(de ex. a 3-a sau a 4-a)! În această fotografie puteți aranja articolele într-un fel de formă (de ex. puteți aranja cănile, pălăriile într-un cerc).
Efectuați postprocesarea doar cu moderație!
Telefonul tău oferă cu siguranță o mulțime de filtre atrăgătoare pentru ochi, dar trebuie să îți prezentați produsul într-un mod în care clienții să poată pune mâna pe el. Chiar și după o prezentare online, este dezamăgitor să întâlnești pe cineva care nu v-a arătat poze realiste cu el însuși, nu-i așa?
Încărcați un videoclip cu produsele dvs. pentru a vă crește șansele!
Sondajele arată că conținutul audiovizual este cel mai accesat pe platformele online!
Realizarea unui videoclip este o ocazie excelentă de a ține produsul în mână pentru câteva secunde, de a-l întoarce în fața camerei și de a arăta toate părțile laterale și interioare.
Sfaturi utile pentru încărcarea videoclipurilor
Plasarea logo-ului/filigran pe fotografie
Un filigran – în cazul nostru, logo-ul ARTYNOS – este ca o ștampilă care vă protejează împotriva utilizării abuzive a imaginilor dvs. Logo-ul Artynos este fixat în colțul din stânga jos după ce imaginea este încărcată, iar procentele de promovare (dacă avem o promoție) sunt fixate în colțul din stânga sus, așa că, dacă doriți să adăugați propriul filigran/logo la imagine, vă recomandăm colțul din dreapta sus sau din dreapta jos. Este important ca logo-ul să nu întunece în niciun fel imaginea și să nu fie prea dominant!
Vă dorim o experiență Artynos de succes și mulți clienți mulțumiți!