ARTNOS Blog

TOP10 trucuri pentru a-ți face produsul mai ușor de vândut

De ce vei avea nevoie?

  • Un telefon cu capacități foto și video pe care să le poți folosi. Merită să verifici ce poate face dispozitivul pe care îl ai în mână. Deși există multe lucruri pe care aceste gadgeturi le pot face în mod automat, este bine să știi ce se întâmplă atunci când filmezi.
  • Pentru o locație cu lumină naturală. Aceasta poate fi o grădină, o terasă sau chiar o fereastră unde lumina este potrivită.
  • Inspirații care te vor pune pe calea creativității și îți vor facilita vizualizarea a ceea ce ți-ai imaginat în minte.

SFATURI PENTRU FOTOGRAFII

  1. Față, zâmbet, siluetă întreagă: de obicei, o față frumoasă sau o fotografie cu oameni în ea poate face obiectul mai prietenos, ceea ce poate să nu arate bine de unul singur. În astfel de cazuri, este întotdeauna o idee bună să fotografiezi obiectul vestimentar cu ea îmbrăcată. Pe platformele de socializare, ne place în mod deosebit să folosim în acest fel fotografiile vânzătorilor Artynos.

2. Răbdare: uneori, o fotografie pe care o faci pe loc poate fi un succes sigur, dar ai mai multe șanse să obții o fotografie cu adevărat bună dacă îți acorzi timp și lași compoziția să se dezvolte.

3. Compoziție: atunci când faci o fotografie, ai răbdare și privește ceea ce vezi prin obiectiv. Vezi dacă există ceva care nu este la locul lui, care iese în evidență. Vezi dacă produsul pe care îl fotografiezi este bine focalizat.

4. În loc să mărești imaginea, dacă subiectul din fotografie pare prea îndepărtat, dar imaginea este clară, poți să o micșorezi ulterior. Zoomul înainte degradează calitatea imaginii, lucru pe care nu îl vrei. 🙂

5. Fundalul: fundalul pe care este realizată fotografia face o mare diferență atunci când se fotografiază un subiect. Dacă încerci mai multe fundaluri diferite, vei vedea rapid diferențele mari. Un simplu carton colorat este perfect pentru un fundal. Dacă nu ești sigur, este o idee bună să alegi un fundal alb neutru. Acesta va da fotografiei un efect ușor mai steril, dar cu siguranță nu vei „decolora” subiectul pe care vrei să-l prezinți.

6. Particularitate: nu ezita să rotești instrumentul sau obiectul din mână. În loc să îl aliniezi întotdeauna la centru, vezi cum arată atunci când întorci produsul sau îl așezi în diferite poziții. Poți face ca imaginea să fie interesantă și specială. Dacă în fotografie există părți interesante sau speciale ale obiectului, fotografiează-le mai de aproape.

7. Alege întotdeauna lumina naturală în locul blițului. Bineînțeles, dacă dispui de o lampă pentru fotografie care oferă o lumină uniformă, o poți folosi și pe aceea.

8. Ține în mână: Dacă produsul tău îți permite, ține-l în mână, în poală, cu 1-1 mână vizibilă în fotografia obiectului. Acest lucru îl ajută pe potențialul cumpărător să vizualizeze dimensiunile reale: ca și cum ar ține produsul în propriile mâini.

9. Editare: nu ezita să folosești un software de editare a imaginilor care poate fi descărcat gratuit. Printre exemple se numără Snapseed și Canva, care pot fi instalate pentru IOS și Android.

10. Personalitate: prezintă contextul în care îți desfășori activitatea. Arată creatorul din spatele produselor și locul în care se nasc și apoi se realizează ideile. Este greu să transmiți prin intermediul magazinelor online personalitatea care se întâmplă într-un magazin fizic. Atunci când potențialul client primește o mică parte din tine, se simte ca și cum ar fi fost în magazinul tău. Ca și cum le înmânezi brățara, figurina de pluș pufoasă pentru copilul lor sau amintirea prețioasă pe care au cumpărat-o pentru soțul lor.

Sper că această postare ți-a fost de folos și că ți s-a părut utilă. Vom veni în curând cu articolul de pe blog „Cum se filmează un videoclip”. Între timp, urmărește-ne pe Instagram și Facebook, unde vom împărtăși câteva sfaturi utile.